Har du noen spørsmål, bruk denne tråden! Ingen spørsmål er for dumme - men prøv å holde det innenfor PKH-temaet.
If you have any questions, use this topic! No question is too stupid - but try to keep it on topic
Har du noen spørsmål, bruk denne tråden! Ingen spørsmål er for dumme - men prøv å holde det innenfor PKH-temaet.
If you have any questions, use this topic! No question is too stupid - but try to keep it on topic
Kommer det snart noe informasjon om PKH junior? Sønnen skal være med oppover og jeg har ikke tenkt så mye på hvordan PKH junior fungerer i forhold til på Klossexpo.
Ja, det er rett rundt hjørnet da kommer påmeldingsskjema og all info
Heisan.
Jeg har hatt med min 60/70 talls utstilling i mange år tidligere.
Er dere begynt å bli lei av denne, eller er det interesse for at jeg tar den med igjen. (Jeg fikk ikke vært med i fjor, og vet ikke om noen savnet den)
Hei! Absolutt velkomment - flere ting som har vært med en del år som publikum elsker!
Kan ikke huske om det kom noen spesifikke savn etter 60/70-tallsutstillingen din, men ta den gjerne med i år!
Vi er et ektepar som bygger sammen og ønsker å stille ut sammen. Hvordan gjør vi det med påmeldingen?
Letteste er om dere melder på modellen på én av dere, og begge kommer fram dersom det skulle bli noe premier på dere.
Vi har per nå ingen supergod løsning for å melde på samme modell laget av flere mennesker.
Til nød kan dere melde det på som “part of a collab layout”, men det er egentlig ment for større layouts, ikke én enkel modell (uten at jeg vet hvor stor modellen deres er)
Er første gang vi stiller ut. Blir alle våre modeller plassert sammen eller etter kategori?
Det vil variere litt, hovedsakelig etter størrelse. Men vi prøver så godt vi kan at modeller påmeldt av samme deltaker får stå noenlunde nært hverandre, om ikke direkte ved siden av. Det er ikke noe tema/kategori-sortering, med unntak av GBC og felles bylayout, som er egne greier